dimecres, 24 de setembre del 2014

El meu estiu.

Us vaig a parlar del meu estiu.

No ha sigut el millor de la meva vida, però m'ho he passat molt bé. Com tots els anys en aquestes dates, me'n vaig quasi tot l'estiu al poble de ma mare, Algesires, allí viu tota la meva família materna que, llevant els meus avis, sols els veig una vegada a l'any.

El viatge se me'n va fer molt llarg, ja que són vora deu hores en cotxe. Abans d'arribar vam haver d'anar a deixar a la meua germana de 21 anys, i a Becky, la gossa, a Monda, un poble de Màlaga, que és on viu el nóvio de la meua germana, Cristina.

Quan ja portàvem dos o tres dies allí, Cristina em va cridar per a preguntar-me si volia anar algun temps amb ells. L'endemà, estàvem de camí per a portar-me. M'ho vaig passar molt bé, vam estar alguns dies en Monda i d'altres en Màlaga. Vam vore l'Alcazaba, dos dels set centres comercials, el port i moltes esglésies, també com en el poble no hi havia res a fer, quasi tots els dies ens anàvem a La Cañada, el centre comercial de Marbella, que està a uns vint minuts en cotxe. Vaig estar allí fins que mon pare ens va cridar per a dir-nos que s'havia de tornar a Castelló per a arreglar uns papers del treball, aleshores me'n vaig haver de tornar perquè si no ningú em podria portar altra vegada a Algesires.

Després d'altres noranta minuts en cotxe, ja estava de nou amb ma mare i els meus avis. Abans m'agradava més anar perquè estàvem tots junts, però ara, molt familiars s'han mort, la meua germana ja quasi no passa temps allí.

Al mes d'estar allí, ens vam tornar, es va fer més curt que de costum, potser perquè tenia ganes d'arribar i poder veure els meus amics i passar la resta de l'estiu amb ells, encara que ens quedava comprar tot el material escolar, arreplegar els llibres, compra la bossa, etc.

Finalment, vaig anar a dormir a casa de la meva amiga, Maria Cobo, i eixe dia ja va acabar l'estiu, ja que l'endemà, teníem la presentació del nou curs 2014-2015.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada